Fiere textiel AMBASSADEURS gezocht!

Hebt u jonge medewerkers die fier zijn op hun job en op de producten waaraan zij meewerken?
Dan kan u ons helpen!
Cobot zoekt gemotiveerde jongeren (-26jaar) die een korte getuigenis willen geven over wat ze zo tof, uitdagend, boeiend, inspirerend, … vinden aan hun job in uw textielbedrijf. We willen van hen echte ambassadeurs van onze sector maken.
Waarom?
Omdat peer-to-peer communicatie steeds invloedrijker (?) wordt. De meest geloofwaardige ‘contentcreators’ op sociale netwerksites zijn vrienden en familie. Uw jonge medewerkers zijn dus het best geplaatst om in hun eigen taal andere jongeren aan te spreken en hen er van te overtuigen om te solliciteren voor een job in de textielsector.
Hoe?
Dat willen we doen met testimonials, een beeld met een quote of een kort filmpje, die we nadien gebruiken in een online promotiecampagne om meer jongeren aan te trekken naar de textielsector.
Praktisch
De jongere maakt een selfie of een filmpje aan zijn werkpost. In een filmpje zegt hij in 1 zin waarom hij of zij zijn job zo fijn vindt. Als de jongere liever een foto maakt, super, dan kan hij een korte quote meesturen die wij dan met het beeld verwerken.
We vernoemen uw bedrijf niet, maar uw medewerker kan wél bedrijfskleding met uw logo dragen Uiteraard kan u de testimonial achteraf zelf via uw eigen kanalen verspreiden, of zelfs toevoegen aan uw vacatures.
Wil u ook deze kans grijpen om uw bedrijf in de positieve spotlights te zetten en aan employer branding te doen? Denk dan nu even na wie van uw medewerkers hier geknipt voor is en geef ons een seintje.
(?) Het Engelse woord ‘peer’ betekent ‘gelijke’. Peer-to-peer communicatie staat dus letterlijk voor directe communicatie tussen gelijken. Vrijer vertaald betekent het: directe communicatie tussen individuen zonder tussenkomst van intermediairs.
Alle info en contact via elisah.verschraegen@cobot.be